Sådan Triple dit salg & overskud med en kraftfuld opfølgning System…

Ligegyldigt hvad du sælger… produkter, tjenester eller årsager… en af de vigtigste ingredienser til din succes vil være den opmærksomhed, du giver dit salg bly opfølgningssystem.

Bemærk, at jeg brugte ordet ‘system’ til at beskrive din opfølgende program. Det er et vigtigt konceptuelle ord. Hvis du ikke har en godt planlagt, trin for trin system for bly opfølgning du forlader en masse overskud sidder på bordet.

Det er almindeligt accepteret, at det tager mindst fem forsøg på at lukke en salg (salg) før kunden har nok information og tillid til at købe fra dig. Min egen erfaring, baseret på mange års in skyttegrave erfaring tyder på at det mindste antal timet opfølgninger overalt er fra ni til tredive… afhængigt af kompleksiteten og/eller omkostningerne for dine produkter eller tjenester. Hvis din idé om opfølgning er at hoppe en autoresponder besked tilbage til din on-line undersøgelse og forventer kasseapparat til ring, er du i en chokerende overraskelse.

Du har hørt ofte, og vil fortsætte med at høre, at internetmarkedsføring er baseret på opbygningen af relationer med dine potentielle kunder. Det er sandt! Ja, dette er en af de sande magt principper af internetmarkedsføring.

En af de store fordele ved internettet er den lethed og omkostningseffektivitet af forholdet bygning.

Vi må forstå, at vores potentielle kunde er oversvømmet med konkurrerende reklame-beskeder fra forskellige medier – fjernsyn, radio, aviser, magasiner, billboards, point-of-køb, direct mail– og nu internettet.

Alle disse marketing metoder forsøger at opbygge et forhold til sit publikum for at gøre reklamebudskabet troværdige og troværdige. Troværdighed og believability fører naturligt til salg.

Den ene media, der står hoved og skuldre over konkurrencen er internettet. Ingen andre køretøjet giver mulighed for at oprette forbindelse med dit publikum på en rettidig og intime måde. Ved hjælp af en kombination af websteder og e-mail har du den grafiske effekt af fjernsyn og den intime målretning af direct mail–uden at de dermed forbundne høje omkostninger. Det er en stærk kombination. Sammenlægge-i en rettidig telefonopkald eller to… og du er på din vej til øget salg.

Hvis du virkelig ønsker at ‘Nå ud og røre nogen’, måden at gøre er det med den rigtige Killer ansøgning af internet e-mail.

De to mest magtfulde e-mail-værktøjer til effektiv klient opfølgning er:

Din egen e-mail-nyhedsbrev, ezine, Diskussionsliste, osv.

En programmeret system af timet follow-up e-mails.

Lad os se på hver enkelt kort:

DIN EGEN E-MAIL-NYHEDSBREV, EZINE.

Jeg kan ikke sige nok om, hvad et regelmæssigt nyhedsbrev eller ezine vil gøre for din bundlinje. Ved at kommunikere nyttige oplysninger til dine kunder og kundeemner på en regelmæssig basis du opbygge en stærk binding forhold med dem. Over tid, vil de begynde at se dig som en partner i deres succes. Tillid og venskab du har bygget gennem dit nyhedsbrev vil oversætte til forretningsmæssig og større overskud for dig.

Administration af et nyhedsbrev eller ezine behøver ikke at være dyrt eller meget tidskrævende. Der er flere gratis tjenester, der vil være vært for publikationen og levere en automatiseret abonnementsprocessen. Jeg har lige skiftet et nyhedsbrev at YahooGroups system for nye abonnementer og det synes at fungere fint. Det har fjernet alle hånd abonnementsprocessen og automatiseret det for mig, alle henne ved ikke omkostninger.

Hvis du er en network marketer, skal du simpelthen kommunikere regelmæssigt med din downlines… og kunderne produkt. Ud over de værktøjer til rådighed gennem virksomheden leveret hjemmesider, bør du give seriøst til at producere din egen regelmæssige e-mail nyhedsbrev. Dermed vil du opbygge relationer, som vil opfede din profit hurtigt.

AUTOMATISK E-MAIL-OPFØLGNING:

Brugen af autosvar til omgående og omfattende oplysninger til dine kundeemner er en meget kraftig brug af e-mail-teknologi, og jeg tror, en god en.

Men hvad gør du efter den indledende bly reaktion? Hvordan du fortsat opfølgning med jævne mellemrum? Hvis du handler med meget få kundeemner af høj kvalitet, det er ikke et problem at følge op med brugerdefinerede one-on-one beskeder og det er bydende nødvendigt, at du gør det, hvis du forventer at konvertere disse kundeemner til salg.

Hvis din føre strømmen løber til store tal, men har du et problem. Du skal blot automatisere opfølgningsprocessen at forsikre at enhver udsigten undersøgelse får korrekt timet, igangværende, information og grunde til at købe–5 gange ‘mindst’. For at gøre mindre er at spilde din lead generation investering… mere er bedre. Du skal maksimere dette afkast på investeringer, hvis du er til at lykkes, og den eneste praktiske måde at gøre dette med automation.

En række e-mail-tjenester giver en autoresponder system, der vil sende en række pre-skrevet, timet, opfølgning beskeder til dine kundeemner. Dette er en kraftig brug af teknologi. Den reelle magt kommer, men når de meddelelser, du sender er professionelt udformet værker af fordel laden salg kopi. Disse timet svar kan være profit-styrke sælgende værktøjer… eller ligefrem indtrængen. Forskellen vil være den dygtighed, hvormed du bruger værktøjet.

Heldigvis for dig, du har til rådighed talrige hightech-funktioner. For at maksimere din indkomst vil du udnytte aggressive alle bly generation værktøjer og systemer til rådighed online.

Belønningen for en automatiseret opfølgende byggesystem er altid værd. Den tid du bruger på pleje din opfølgende program vil resultere i:

Øget salg og overskud

Forbedret billede

Flere kundeemner

Lavere salgsomkostninger

Forkortet sælger cykler

Forbedret likviditet

Hurtigere teambuilding

Højere indkomst

Hurtigere Return On Investment (ROI)

Husk… overskuddet er i opfølgningen!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Scroll to top