Altså simpel, endnu en CEO kan gøre det

Howard Putnam siger, “jeg altid vælger den”nemme”

opgaver. Som Southwest Airlines CEO under det er opstart

år, var teamet af folk jeg arbejdede med ‘contrarians’. Vi

skabt en helt ny værdi proposition – derefter, som med mange

“nye måder”, havde den enorme opgave faktisk uddannelse vores

potentielle kunder. Først måtte vi uddanne dem på vores værdi

forslag og derefter om afvejninger og fordelene ved at gøre

forretninger med os. Bare for at gøre det lidt mere af en udfordring

Vi tog en industri, hvor intens konkurrence fra store

leverandører gjort det meget vanskeligt at opnå en fortjeneste.

Så når Business bedste praksis Radio nærmede mig om

vært for showet, kunne ikke jeg modstå. Hver uge, gæst business

eksperter præsentere deres bedste forretningspraksis. En gang om måneden, jeg

opsummere de bedste forretningspraksis og tilbyde indsigt på

hvordan virksomheder kan bedst anvende dem.

Business bedste praksis Pipeline sænker dramatisk

udgifter til uddannelse for virksomheder og foreninger med online

teknologi. Det pakker den viden og ekspertise af en

virksomhedens eksperter, trænere og ledere i sikre læring

moduler, der kan være let, hurtigt og økonomisk produceret

og distribuerede firmaet i hele verden uden nogen

investering i nyt software eller hardware.

På grund af rørledningens enkelhed og trods min travlt

høring og taler tidsplan, var jeg i stand til personligt

forfatter, producere og udgive min egen multi-media learning moduler

på webstedet læring er en del af som på

-så let et

CEO kunne gøre det!

Lethed, hvormed produktionen at konstruere kortfattet bedste praksis, og

tid knaphed er problemer deles af mig, teammedlemmer

de fleste af mine kunder og ligeledes af de fleste af deres kunder

—Det gør mit engagement i at skabe en bedste

Praksis levering Pipeline så spændende, selv for en gammel-skole

fyr som mig. Efter minimal træning er den nuværende proces

næsten så let som en telefon med betydelige fordele i forhold til

dette medium i omkostninger og forståelse, mens også forsikring

modtageren anvender tjenesten på et godt tidspunkt for dem.”

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Rul til toppen